قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / پرسش و پاسخ / سؤالات مربوط به پیش از ازدواج
سؤالات مربوط به پیش از ازدواج
سؤالات مربوط به پیش از ازدواج

سؤالات مربوط به پیش از ازدواج

سؤالات مربوط به پیش از ازدواج

سؤالات مربوط به پیش از ازدواج، بخشی است در جهت پاسخگویی به هموطنانی که امکان مراجعه فوری یا حضوری به روان شناس یا مشاور را نداشته و نیازمند دریافت راهنمایی مقدماتی در برخورد با مشکل خود هستند. لازم به ذکر است از آنجا که ارائه هرگونه پاسخ جامع مستلزم دریافت اطلاعات کامل است لذا توصیه می شود جهت تبادل اطلاعات و دریافت پاسخ کامل از طریق بخش مشاوره آنلاین یا تلفنی اقدام فرمایید.

شیوه ارسال سؤال و دریافت پاسخ

  • در این صفحه فقط به سؤالات مربوط به پیش از ازدواج به صورت مختصر پاسخ داده می شود.
  • سؤالات خود را در بخش دیدگاه همین صفحه ارسال نموده و جهت دریافت پاسخ بین ۳ تا ۷ روز منتظر بمایند.
  • به منظور ارسال سؤال در سایر موضوعات از طریق لینک های زیر اقدام فرمایید:

لینک سؤالات مربوط به تربیت کودک و نوجوان

لینک سؤالات مربوط به روابط زوجین

لینک سؤالات مربوط به روابط خانوادگی

لینک سؤالات مربوط به مسائل جنسی

 

   این مطلب را به اشتراک بگذارید

۲ دیدگاه

  1. سلام
    دختری ۲۸ ساله هستم لیسانسه. یه مورد ازدواج دارم که قرار شد اول با هم آشنا بشیم بعد بیان خواستگاری و بگم نوع خواستگاری تقریبا رسمی بوده…ورزشکار و دیپلمه، دارای خانواده نسبتا تحصیل کرده و ورزشکار اما یه سری حس ها نسبت بهش دارم مثلا خیلی خودمونیه… یا همش قربون صدقه میره از من میخواد که اینطوری باشم در صورتی که من هنوز اجازه ندادم بیاد رسمی خواستگاری. با اومدن مشاوره مخالف بود واسه همین من کلا ردش کردم. اما تنها دلیلم این نبود. حس کردم اصلا واسه من حریم و حرمت نمیذاره…یا میگه اینکار میکنم ولی بعد می بینم فقط حرفش میزنه عمل نمیکنه. ردش کردم. حالا بعد از یه مدت دوباره اومده میگه میام مشاوره بذار پا پیش بذارم…بذار حرف بزنیم دوباره قبول کردم…حالا چند وقته هی میگه عکستو بده..یا وقتی کنارش میشینم نگاه های خیرش حس بدی بهم میده. خودش میگه از دوست داشتن زیاده. بعد از عکس یه حرفی بهم زد که حس کردم فقط منو واسه رابطه میخواد…بهم بگید الان باید چیکار کنم؟

    • درود بر شما
      با توجه به موارد ذکر شده به نظر نمیاد آقا در امر ازدواج مصمم باشند. ابراز رفتارهای صمیمانه و بیان عواطف زودهنگام، خودداری از مشاوره، درخواست عکس و روابط صمیمانه همگی نشانه ناپختگی در روابط و عدم جدیت در ازدواج است. در صورت اصرار، مشاوره پیش از ازدواج توصیه اکید بنده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق بخش مشاوره آنلاین یا تلفنی اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *