قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / پرسش و پاسخ / سؤالات مربوط به مسائل جنسی
سؤالات مربوط به مسائل جنسی
سؤالات مربوط به مسائل جنسی

سؤالات مربوط به مسائل جنسی

سؤالات مربوط به مسائل جنسی

سؤالات مربوط به مسائل جنسی، بخشی است در جهت پاسخگویی به سؤالات هموطنانی که امکان مراجعه فوری یا حضوری به روان شناس یا مشاور را نداشته و نیازمند دریافت راهنمایی مقدماتی در برخورد با مشکل خود هستند. لازم به ذکر است از آنجا که ارائه هرگونه پاسخ جامع مستلزم دریافت اطلاعات کامل است لذا توصیه می شود جهت تبادل اطلاعات و دریافت پاسخ کامل از طریق بخش مشاوره آنلاین یا تلفنی اقدام فرمایید.

شیوه ارسال سؤال و دریافت پاسخ

  • در این صفحه فقط به سؤالات مربوط به مسائل جنسی به صورت مختصر پاسخ داده می شود.
  • سؤالات خود را در بخش دیدگاه همین صفحه ارسال نموده و جهت دریافت پاسخ بین ۳ تا ۷ روز منتظر بمایند.
  • به منظور ارسال سؤال در سایر موضوعات از طریق لینک های زیر اقدام فرمایید:

لینک سؤالات مربوط به کودک و نوجوان

لینک سؤالات مربوط به پیش از ازدواج

لینک سؤالات مربوط به روابط زوجین

لینک سؤالات مربوط به روابط خانوادگی

   این مطلب را به اشتراک بگذارید

۴ دیدگاه

  1. سلام
    ببخشید یه سؤال از خدمت شما داشتم. من به اصرار دوستم از پشت رابطه داشتم. آیا رابطه به این شکل اشکالی داره؟

    • درود بر شما
      رابطه از پشت (مقعد) در هیچ یک از منایع علمی نه تنها پیشنهاد نشده بلکه بطور اکید نیز منع گردیده است. ناحیه مقعد بدلیل ساختار فیزیولوژیکی به گونه ایست که فقط بعنوان مجرای خروجی مواد زاید و فضولات انسانی در نظر گرفته میشه و لذا وجود عوامل بیماری زا مانند انواع میکروب ها و باکتری های مضر در این ناحیه و احتمال انتقال آن به انسان بسیار خطرناک و آسیب زاست. علاوه بر این معمولا در هر نوبت رابطه مقعدی به دلیل تحمل فشار زیاد، عضلات و چینهای این ناحیه مورد آسیب قرار گرفته و دچار خونریزی هایی در سطح مویرگی (که اغلب غیر قابل رؤیت اند) می شود. پارگی و خونریزی مویرگها در ناحیه مقعد از یک سو و تماس مستقیم با آلت تناسلی مرد از سوی دیگر، احتمال سرایت انواع بیماری های عفونی و ویروسی به ویژه ایدز را چندین برابر می کند. همچنین تعدد رابطه از مقعد منجر به شل شدن عضلات این ناحیه شده و خود باعث بی اختیاری و عدم کنترل در برابر خروج گاز روده و یا مدفوع می شود. بنابراین با توجه به این شرح مختصر پیشنهاد می کنم از برقراری رابطه مقعدی جدا پرهیز فرمایید. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر از طریق بخش مشاوره آنلاین یا تلفنی اقدام نمایید.

  2. خانمی ۲۷ ساله هستم. مدت ۷ ساله ازدواج کردم و صاحب یک فرزند ۴ ساله ام. مشکل من اینه که تو این مدت ۷ سال هیچ وقت از رابطه با همسرم ارضا نشدم. البته تحریک میشم اما نمیدونم چرا هیچ وقت به مرحله ارضا نمیرسم. همسرم تمام تلاششو میکنه اما بازم فایده نداره. اوایل فکر میکردم مشکل از همسرمه اما بعد متوجه شدم مشکل از خودمه. در ضمن جایی خوندم که کسایی که خودارضایی میکنن معمولا این مشکل رو پیدا میکنن اما من اصلا سابقه خودارضایی ندارم. آیا برای این مشکل من راهکاری دارید؟ کجا بایستی مراجعه کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *